Absolwentka studiów magisterskich w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego. Wielokrotnie zajmowała się badaniami z zakresu CSR, strategii przedsiębiorstw i organizacji, sponsoringu sportu i kultury, wizerunku przedsiębiorstw, wizerunku marek, percepcji materiałów promocyjnych, a także badaniami U&A, trackingowymi, satysfakcji.
Była zaangażowana w realizację badań z obszaru postaw i preferencji, między innymi w obszarach ekologii, przedsiębiorczości, innowacji naukowych, zrównoważonej konsumpcji, substancji psychoaktywnych, zagrożeń społecznych, kultury i sportu, energetyki OZE. Posiada także doświadczenie w badaniach etnograficznych. Do jej kluczowych kompetencji należą: projektowanie narzędzi badawczych oraz raporty analityczne ilościowo-jakościowe. Współautorka publikacji Fundacji IBRiS prezentujących wyniki badań.
agnieszka.garbolinska@ibris.pl
Contact Form