Skip to content Skip to footer

Dyrektor ds. obsługi klienta

Anna Dyjas-Pokorska

Absolwentka Wydziału Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, pracowniczka PAN. Jej specjalnością są badania ilościowe na dużych próbach, takie jak badania trackingowe, monitoring wskaźników, czy szacowanie potencjału sprzedażowego. Specjalizuje się również w badaniach segmentacyjnych, w tym: konceptualizacji i opracowaniu segmentacji opartych na zachowaniach, wartościach i postawach konsumentów wobec kategorii produktowych/ usługowych (np. produkty spożywcze; kosmetyki, usługi/produkty pro-zdrowotne; używki; produkty bankowe i ubezpieczeniowe etc.).

Anna formułuje rekomendacje biznesowe i wdrożeniowe dotyczące działań marketingowych i komunikacyjnych. Zajmuje się także konsultacją koncepcji i programów badawczych, meta-analizą danych oraz badaniami metodologicznymi (specjalizacja w dziedzinie Cognitive Interviewing).

  adyjaspokorska@ibris.pl

Contact Form

    Biuro

    Warszawa —
    Aleje Jerozolimskie 96

    biuro@ibris.pl

    22 266 00 15

    Social media

    © 2024 Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych