Skip to content Skip to footer

Starszy konsultant ds. badań

Sylwia Pawłowska

Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w badaniach psychograficznych (postaw, motywacji, osobowości, wartości). Do jej kluczowych kompetencji należy formułowanie rekomendacji dotyczących zastosowania wyników badań w komunikacji marketingowej. Realizowała projekty badawcze dla wielu polskich i międzynarodowych firm m.in. Diageo Polska, Nestle, Kraft Jacobs Suchard, Cofinoga, Dupont.

Jest autorką i współautorką licznych publikacji i analiz dla Krajowego Związku Banków Spółdzielczych dotyczących strategii komunikacji marketingowej. Współpracowała także z agencjami reklamowymi (m.in. Red8). Posiada również doświadczenie w zakresie badania pracowników i organizacji.

  sylwia.pawlowska@ibris.pl

Contact Form

    Biuro

    Warszawa —
    Aleje Jerozolimskie 96

    biuro@ibris.pl

    22 266 00 15

    Social media

    © 2024 Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych