
Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce – III edycja
W trzecim raporcie z cyklu pt. „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce” znajdziecie odpowiedzi na pytania takie jak: która marka stacji paliwowych cieszy się największą rozpoznawalnością oraz jakie marki cieszą się największą sympatią. Ponadto znajduję się w nim zestawienie oraz porównanie wyników z poprzednich edycji z obecnymi.
W ramach projektu przeprowadzono kompleksowe badanie, którego celem było poznanie opinii na temat sieci stacji paliw w Polsce. Pozyskiwanie danych przebiegało dwuetapowo, a w ramach projektu przeprowadzono badania ilościowe oraz jakościowe. W raporcie zawarto prezentację wyników, uzyskanych przy pomocy ilościowej analizy opinii i postaw, metodą standardowych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo CAPI (Computer Assisted Personal Interview) oraz metody jakościowej, przy zastosowani techniki FGI (Focus Group Interview). Publikacja wyników miała miejsce we wrześniu 2021 roku.